onsdag 21 juli 2010

Beautiful Blogger Award: Sju saker - Seven things - Seitsemän asiaa

Sju saker om mig - seven things about me - seitsemän asiaa minusta:
- jag är envis - I'm stubborn - olen itsepäinen
- jag älskar att spinna - I love handspinning - rakastan kehräämistä
- jag har kort stubin - I'm quick-tempered - olen äkkipikainen
- hundar betyder mycket för mig - dogs mean a lot to me - koirat ovat tärkeitä minulle
- jag läser jättemycket - I read lots - luen tosi paljon
- jag babblar - I babble - lörpöttelen
- jag tycker om att baka bröd - I like baking bread - pidän leivän leipomisesta

Följande sju bloggar vill jag ge Beautiful Blogger Award - to the following seven blogs I want to give Beautiful Blogger Award - seuraaville seitsemälle blogille haluan antaa Beautiful Blogger Awardin:

Bits of Yarn
Caprifool
Fiberdrunk
Hibernaatiopesäke
Ingrids funderingar
The Independent Stitch
The Knitting Seaman

Bröd, varsågoda - bread for you - leipää, olkaa hyvät!

2 kommentarer:

  1. Mmmm, looks yummy! Thanks! :o)

    Love your blog, too... great eye candy!

    SvaraRadera
  2. Thanks Teri! Hope to give you cotton candy in the future, once I find out how to spin nice yarn.

    SvaraRadera