torsdag 13 oktober 2011

Kravallslöjd nästa vecka

Nästa vecka bloggar jag på Kravallslöjd! Som några kanske såg i en kommentar här på bloggen för några dagar sedan fick jag en inbjudan som jag naturligtvis med glädje svarade ja på. Vi ses på Kravallslöjd på måndag!

I morgon åker jag till Göteborg över veckoslutet för att titta på dans: Leinonen/Franzén/Zappalà. Min son Jukka har komponerat musiken till Fading.

Next week I'll blog on Kravallslöjd, only in Swedish I'm afraid. I got an invitation that I gladly accepted, so will return here after next week.

Tomorrow I take a weekend trip to Gothenburg where I'll see a new dance production at the opera. My son has composed the music to Helena Franzén's choreography Fading.

1 kommentar:

  1. Det ska verkligen bli spännande att få läsa dina blogginlägg i ett annat medium!

    SvaraRadera